ponedeljek, 25. januar 2016

Sončni zahod, polna luna in Matajur (1642m) - 23.1.2016

Sončni zahod in polna luna sta v  januarju ob lepem vremenu naš cilj. Tudi letos ni bilo nič drugače. Tokrat se nas nabere kar 14. V soboto ob 12:00 smo se dobili na avtobusni postaji v Idriji in se odpravili do vasi Avsa. V prijetnem tempu smo se vzpenjali po stari poti. Sprva po gozdu, višje pa po bolj odprtem terenu. Razgledi so bili vse lepši. Ko stopimo na cesto se odločimo, da gremo tudi čez Mrzli vrh (1358m), za njim se malo spustimo in nadaljujemo po cesti. Markirana pot naredi bližnjico naravnost navzgor in kaj kmalu se znajdemo na vršnem pobočju. Ob sončnih žarkih, ki so nas prav lepo greli smo prispeli v slabe pol ure na vrh Matajurja (1642m). Na vrhu je bilo mrzlo, zato smo se hitro oblekli. Imeli smo še dovolj časa, da smo v miru pomalicali in se pripravili na začetek akcije. Po 16:30 pa se je počasi začelo: gore so se začele barvati v škrlatne barve, za Škofičem pa je vzšla polna luna. Kako lepo. Na eni stran zahod sonca, na drugi vzhod lune. Narava nam res pričara čudovite prizore. Sonce je zašlo, mi pa smo še naprej opazovali to čudo. Veliko smo slikali, peli, plesali, vriskali in se veselili. Nekateri smo tudi tulili v luno (brez tega pač ne gre :)). Starejši del skupine se je odločil, da bodo šli počasi navzdol, mi pa smo uživali na vrhu še en čas. Neizmerno lepo smo se imeli. Potem pa so se začele prižigati še lučke v Furlanski nižini. Izjemno. Veliko časa smo preživeli na vrhu, a tudi to se je enkrat moralo končati. Nekaj pred 18:00 uro smo ob soju lune začeli s sestopom. Pot je bila mestoma ledena, šli smo previdno. Spet smo peli, govorili in se veselili lepega dneva. Pod Mrzlim vrhom smo zavili nazaj proti izhodišču, kamor smo prispeli ob 19:30.
Na izhodišču pa nas je dosegla še ena lepa novica, in sicer o uspehu naših mladih v osnovnošolski in srednješolski konkurenci na tekmovanju Mladina in gore - oboji so dosegli 1. mesto, ena skupina pa še 3. mesto. Čestitke tudi našim tekmovalcem.
Sledila je še vožnja domov. Tako smo zaključili res en lep dan. Kombinacija sončni zahod in polna luna res nikoli ne razočara.

Link do prikupnega videa :)

Hvala vsem, ki ste včerajšnji dan naredili res lep, hvala pa tudi vsem za slike :).