ponedeljek, 13. oktober 2014

Ojstrica iz Podvežaka - 12.10.2014

Po sobotni avanturi nisem vedel, ali naj grem tudi v nedeljo ali ne. Pa sem šel, in ni mi žal. Z Matevžem sva se odpeljala skozi Kamnik in čez Kranjski Rak vse do parkirišča pod planino Podvežak. Že na izhodišču sva imela sonce, ki naju je spremljalo veliko časa. Hitro nama je postalo precej vroče. Pot se mimo planine dokaj strmo povzpne, višje pa pridemo na planoto. Pot se večinoma vzpenja, ima pa tudi kar nekaj krajših spustov. Odpre se nama lep pogled na Veliki vrh, nekoliko kasneje pa še na današnji cilj. V eni izmed zadnjih senc se ustaviva in malo popijeva. Še dobrih 15 minut in že stojiva na Sedelcu, kjer se nama odpre pogled na Kocbekov dom na Korošici, na Lučkega Dedca in na Planjavo. Nadaljujeva proti Ojstrici. Pot se vzpenja zdaj levo, potem pa proti desni vse do grebena, kjer pogledava na severno stran v Robanov Kot. Zavijeva levo in kmalu doseževa Malo Ojstrico (2017m), na kateri je postavljen miniaturni Aljažev stolp. Še naprej nadaljujeva ob grebenu. Kaj kmalu postane teren zahtevnejši, zato si dava na glavo čeladi. Pot vodi po najlažjih prehodih in ni pretirano zahtevna, le mestoma izpostavljena. Ob 11:00 stojiva na vrhu Ojstrice (2350m). Uživava v soncu in razgledu. Ljudi je na vrhu kar nekaj. Proti Planjavi in naprej je bilo vse zabito, proti Logarski dolini pa še jasno. Po malici in počitku sva začela sestopati proti Škarjam. Meglice so se začele dvigovati, kmalu sva bila v njih. Po zelo zoprni in šodrasti poti sva sestopila do razcepa, tam pa zavila levo. Tej poti sva sledila vse do Kocbekovega doma, kjer sva spet malo popila. Odločila sva se, da ne bova šla še na Dedca, zato sva se povzpela nazaj na Sedelce. Pot do avta sva spoznala že zjutraj. Pri avtu sva si bila enotna, da naju ta pot vsaj 5 let ne vidi več. Po isti poti kot zjutraj sva se vrnila v Idrijo.

Hvala Matevžu za prevoz in družbo :).