ponedeljek, 4. avgust 2014

Kranjska poč IV/III-IV, 250m - 3.8.2014

Upi za turo za vikend so že skoraj skopneli, ko me razveseli novica, da bo akcija. Tako se nas je 5 v nedeljo zjutraj odpravilo na pot. Dekleta smo pustili pod Stolom, moški pa smo se odpravili na Vršič. Tam bi nam ovce kmalu požrle vso opremo. Opremili smo se z vso opremo in se podali proti Vratcem. Že od daleč smo videli, kje je vstop v našo smer. Namen smo imeli splezati smer Kranjska poč IV/III-IV, 250m v severni steni Nad Šitom Glave. Pod vstopom je bilo še snežišče, ki ga je lažje obiti po desni strani. Pred nami sta bili dve navezi. Tam smo se navezali (naveza treh) in se počasi odpravili. Dostop je trajal 45 minut. Prvi metri so bili zelo mokri in spolzki, nič kaj prijazno. Pogled v več metrov globoko krajno zev je bil veličasten. Tu pa zares. Ker sem prvič plezal smer v hribih, sem čutil kar precej pozitivne treme. Prvi raztežaj ni bil pretirano zahteven, Gašper je lepo iskal prehode z finimi stopi in oprimki. Za njim sem plezal jaz, kot zadnji pa je plezal izkušen maček Dani Felc. Razgled je bil zmeraj lepši in kar hitro smo bili na štantu. Drugi raztežaj je že prinesel nekaj bolj finih delčkov, tudi 3 kratke previse, ki pa so imeli dobre oprimke. Tu smer zavije desno v kamin oz. lahko se gre tudi po razu ob kaminu (zelo izpostavljeno). Na začetku sem šel tik ob razu, višje, ko pa je bilo vse bolj pokonci in tudi vse bolj ozko pa sem moral iti v razkorak, in tako nekaj korakov vse do vrha tega dela. Precej pokonci in izpostavljeno, ampak lepa štirka. Vmes smo dobili tudi nekaj pošiljk šodra, na srečo je pokalo le po čeladi. Tu sem malo počil in počakav še Danija. Naslednji raztežaj je bil tudi precej strm. Smer tu zavije v luknjo, mi pa smo splezali levo nad njo, saj je bila pot skozi luknjo zelo mokra in spolzka. Tik pod vrhom tega dela je sledil še navpičen vzpon, ki je bil eden od detajlov smeri. Nato pa le še kratko prečenje do sedla, kjer smo že videli zadnji del smeri do grebena. Ta del je bil spet nekoliko lažji. Tik pod vrhom smo začutili nekaj kapljic dežja, a to je bilo vse. Po 3h30 smo stopili iz strme stene na mehke trave pod vrhom. Počutil sem se neverjetno fino! :) sledil je še skok na vrh Nad Šitom Glave (2087m), nato pa hiter sestop na Vršič. Od tam pa vožnja proti domu.
Hvala Daniju za povabilo in prevoz ter vsem ostalim za družbo, bila je res lepa izkušnja.

Tura, kot jo je videl brat: http://graheljsblog.blogspot.com/2014/08/kranjska-poc-iviii-iv-250m-v-nad-sitom.html


Požrešne ovce









Približen potek smeri







Globoka krajna zev



Uživancija

Dani v akciji

Previs



konec 2. raztežaja






Bolj zanimiv del smeri

Detajl

4. raztežaj

Proti vrhu smeri je malo lažje

Ekipa

Ajdovska deklica

Nad Šitom Glava

Rigljica, Rušica, Frdamane police, Špik, Lipnica, Ponci....

Prisank


Ni komentarjev:

Objavite komentar